fredag 11 september 2009

Fredaaag

Igår kom jag hem med en tröja färg på den är grå haha lite oversize oxå, sen en body från monki jag velat ha i evigheter svart med spets vid uringningen på ryggen underbar! Sen en sjukt söt t-shirt från Zara bilder kanske kommer:) Hitta snyggaste skorna oxå röda pumps, jag höll på att dö men om jag skulle köpt dom hade Mami tagit livet av mig haha hon tycker jag har lite för många skor nämligen :)

Idag har jag på mig converse? öhm känns en aning fel, men aa ska köpa randiga om jag hittar sen annars blir det nog svarta:)

Kvällen lär nog bli ganska lugn, kanske till gustav men det är ett väldigt kanske! Troligvis blir det Emelie film och fetto mat and I like it haha

Bilder alltså.. Så mycket minnen



/ tildaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar