fredag 6 mars 2009

Freeedag
Jaha ny blogg nu (: trevligt för er som läste den förra haha... Skolan idag va skön gjorde typ inget skrev en dikt typ haha, vet inte vad som händer ikväll får se tar det nog rätt lungt och kör gärnet i morgon (: Emelie och Angelica lär man nu träffa ilf dom kommer man ju aldrig ifrån haha skojja bara!


Ska upp till sthlm med sis i morgon oxå, träffa papsen och äta upp hans pengar. Väldigt snäll enligt mej hoppas på nya skor oxå men man ska väll inte hoppas för mycket ,men jag menar har inte träffat han på typ en månad och han är nog skyldig mej ett par pumps haha(: Fast han köpte ju min fiina rosa data såå ja skit samma..

I morgon blir det i alla fall Cornelia på kvällen ska bli otroligt roligt ( rimm haha cool jag är) Jusste var med Angelica i skolan igår vi va där i typ 45 min sen fick dom sluta så vi drog ner på stan och åt och jag köpte as najsiga solbrillor och en ny jacka mkt najs! på tal om brillor så har jag börjat använda mammas läsglasögon när jag läser och sitter vid datan haha början bli lite orolig jag mena jag är typ 17 och måste ha hennes brillor då är det lite illa haha!

/ Tildaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar