tisdag 14 juli 2009

Scars for life

Äntligen ledig två dagar! Känns som jag har jobbat hela livet haha eller sen i torsdag ialla fall. Så nu har jag bara sex dagar kvar av jobb innan de är slut på det! Skönt de.

I söndags va vi tjejer hos johanna och grillade himla trevligt, igår gick jag upp till Jenny där jag skull hämta Systers cykel men jag blev kvar där till kvart över tolv eller nått sen hem och sussa och jobba:)
Idag efter jobbet cyklade jag till Marina där Felicia och Johanna var sen kom Erica och Emelie,kikade på skräckisar haha hade inte varit lika rädd om Marina inte skrikit varje gång så man flög tre meter åt sidan haha. Nu ligger jag i min säng och kikar på CSI Miami ska sova snart och sova lääääänge! Tänker nog ligga i sängen hela dagen om ingen kommer med nått riktigt lockande..

/ Tildaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar