söndag 4 oktober 2009

Best Friend

I morgon kommer syster hem! åh va glad jag är, fast endå inte vems täcke ska jag nu ha? haha sover med dubbla täcken nämligen och mitt andra jag har haft är spårlöst borta så jag snodde Amandas nu när hon var iväg:) Hoppas hon har tatt med nått fint eller ätbart hem till moi, haha

I fredags var vi tjejer hos Marina som sagt, himla trevligt jag bara älskar Johannas kommentarer om idol! Om man skrev ihop dom till en bok skulle den sälja bäst av alla i Sverige jag lovar! haha Sen skulle vi kika på skräckfilm men som dom mesar vi är kika vi bara i c.a 40 minuter innan vi gav upp haha.

Sitter i min säng nu och försöker leta efter något att kika på men det verkar inte finnas mycket kan jag tala om! Blir väll till att sova, målade naglarna oxå i mi andra fina lila färg jag köpte på hm förrra helgen, i like it alot för den är lite lagom höstig, inte deprimerande som hösten är utan höst fast glad höst haha om ni fattar?

/ tildaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar