fredag 24 april 2009

Fredag

Roligt att bli sjuk till helgen, missade nationella i engelska idag oxå, tänkte gå dit men mådde jätte dåligt i morse så fick inte gå nånstans... Feber, ont i halsen och huvudet inte roligt, har legat i sängen hela dagen och druckit te och juice tröck i mig några smöriga makaroner får inte ner något lite tråkigt när jag är förbannat sugen på varma mackor men kan inte svälja de haha ja ja i morgon kanske :)

Har tittat på Talang 2009 och sen berg flyttar in och nu slutet av singing bee haha kul kväll, skulle inte säga de va.. Pratade med Papi i telen oxå han tyckte lite synd om mig för att jag är sjuk igen och att jag inte får någon lön den här månaden så han skulle säta in pengar på mitt konto :) TACK Papi!<3

/ Tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar