söndag 26 april 2009

Söndag..

Jaha nu har jag legat hemma sen i torsdags efter skolan, börjar bli jävligt tröttsamt kan jag berätta! Och jag får inte gå till skolan i morgon heller. Okej de ska bli ganska skönt faktiskt haha men jag får inte gå ut då heller.. Får hoppas på att jag får gå ut på tisdag har ett behov som jag känner är förbannat stort just nu!!! Hahaha


Igår låg jag och tittade på VH1 som hade Britney Spears weekend hela dagen tack och lov för det! Sen en film Guldkompassen söt film de där, sen Robinsson haha med familjen ganska roligt att höra mamma och janne försöka gissa ut vilka som ska gå ihop mot nån annan och tvärt om haha! Efter det kikade vi på rocky balboa konstig film säger jag.


Den här dagen har jag bara legat i min säng och tittat på Greys anatomy hela första säsongen, och är på avsnitt fem på andra. Nu ska jag duscha sen kika på mer grisar och atomer sen blir det wipe out :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar