torsdag 3 september 2009

Terrified

Åh vad jag kommer att vara trött efter den här veckan! Skola måndag-torsdag sen ska jag jobba fredag 7.00-16.00 sen lördag söndag 6.00 till 16.00 :O herregud!! och idag som ni kanske vet är det torsdag haha så jag jobbar i morgon :) trevligt! slipper skolan ialla fall haha.

Har varit med Felisia denna vecka mest, eller det är de jag kommer ihåg haha, igår träffa vi Emelie en stund gick till henne och kikade på män som hatar kvinnor men vi hann icke se klart den. Utan de skulle vi göra idag, men hon måste ju till stallet så de blir ju inte så bra eftersom att hon är där hela kvällen och jag måste sova senast tio för att orka upp...

sitter i min säng nu och lyssnar på regnet, mysigt faktiskt:) Men inte om det regnar i morgon när jag ska till jobbet inte så cosy kanske att åka moppe i spö regn haha. Snart ska jag titta på Ghost whisperer, efter det blir det CSI MIAMI<3 sen kanske scary movie fyra om jag inte somnar :)
Måste bara lyssna på dom bärsta låtarna just nu innan det blir tv ni får en lista på dom ;) haha

Story of the year- Terrified
The yashin- Tonight we dance
Dead by april- Promise me
Dead by april- Trapped
Dead by april- What can I say
Yellowcard- Everywhere
All time low- Weightless
/ Tildaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar