torsdag 18 juni 2009

Fb#&hdkshf#

Jaha, åkte till akuten i Tisdags, mamma tyckte de va nödvändigt. Emelie följde med . Dom tog massa prover och sen ville doktorn kika i min näsa eller bakom haha för man ser inte ner i halsen på mig så man måste ta den vågen för att se... haha Riktigt äckligt kan jag tala om, en lång svart pinne med kamera på fick jag i näsan haha. Halsmandlarna sitter fortfarande kvar, men jag har körtelfeber...Har haft det hela tiden, en månad minst. Men puckade idioter på vårdcentralen sa att de inte va det så ja min lever mår icke så bra nu :) haha

Har varit med Emelie mest och tagit de lugnt, träffade Felisia en sväng mys:)

I morgon är det midsommar, blir en nykter sådan för mig. Får inte dricka på minst två veckor, sen ska vi ta om proverna. Så jag vet inte vad jag ska hitta på:)

Nu ska jag nog göra paj, sen blir det CSI MIAMI! Är lite pepp asså haha!

/ Tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar