torsdag 4 juni 2009

Just like it

Sitter i min säng med datan och kikar på Top Model7 samtidigt, ska dra min störda dag för er nu tänkte jag :)

Vaknade av min klocka halv sju i morse, kikade ut genom gardinen och såg det kassa vädret så jag bestämde mig för att somna om igen haha, vaknade halv åtta av att Felisia ringde mig sen kom mamma in och sa att jag skulle till vårdcentraleln halv elva så de hade endå inte varit nån idé att åka till skolan :) skönt haha men när jag stod och fönade håret så fick jag en glasbit i foten...... Tappade glaset för en vecka sen kanske och damsög som en galning och NU får jag den i foten hmm en aning stört haha aja ont gjorde det och det blödde massa inte så mysigt, mamsen fick ta ut den haha! Sen vårdcentralen, sen till södertäljeträffa Felisia kikade lite åt lunch på gamla waynes sen träffa jag mamsen oh vi gick till Sjukhuset:) Får se vad jag hittar på ikväll är ju ledig i morgon:)

/ Tildaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar