fredag 26 juni 2009

MJ

Fredag idag, betyder helg för de flesta men icke för mig jag ska jobba nu lördag till tisdag:) haha kul kul... Igår var jag i Sthlm med mina töser de var trevligt:) kikade lite i affärer, åt mat och fikade. Sen när vi kom hem vid halv tio åkte jag och Emolie till stallet för att kolla till hennes knasiga häst som levde i sin egna värld igår haha. Sen bar det av ut till Johanna ( eller mattias haha lånade han rum serru) Kikade på film och sussa mys mys :)


Sitter ute och väntar på att mitt hår ska torka snart, syster ligger och steker brevid mig och hund jävlen har nått problem hon ligger och kollar på mig med en mordisk blick haha! Ska snart fixa mig sen blir det upp till sthlm igen med sis, träffa Papsen och picknicka i nån park tror jag :) Sen ikväll får vi ses vad som händer...

Jusste! Michael Jacksson är DÖD! Asså en aning hemskt tycker jag, hans hjärta bara stanna sådär. Jaja inlägget blir väll till han bara för de ;)


/ Tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar