söndag 31 maj 2009

Mhmm

Jag säger bara DÖD åt alla människor som va griniga idag på jobbet! Det är väll inte mitt fel om de tar lång tid att göra 40 tusen mackor? Svar nej! Har sprungit ut och in i slottet med beställningar till fittiga kärringar och gubbar, fy va hemsk dag! Min enda rast fick jag bara 20 minuter av i stället för en timma roligt roligt sen jobbade vi över en timme oxå.... Mina fossingar är helt döda, så i morgon blir det sovmorgon skiter i idrotten har ju endå IG lixom haha så va spelar det för roll om jag är med eller inte lixom:)


Helgen har varit lugn ganska skönt faktiskt, otroligt glad över att jag bara träffade Emelie en sväng igår och somnade i tid annars hade jag aldrig klarat av den här dagen..


Nu ska jag försöka äta något sen föna håret:)


/ Tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar