måndag 11 maj 2009

skolaaaa

Måndag, sitter på Engelska och ska skriva en novell eller nått till agustpriset? Öhm skulle kalla de Svenska? Men tydligen inte mina lärare. Har haft Gympa innan detta nu var inte med för att jag är inte är frisk än satt i gymmet och tittade på Camp Rock filmen på Maddes data :) haha älskar den filmen! Tänkte kika på Twilight men då hade jag bara blivit arg över att jag inte ade kunnat se klart hela haha! Han i filmen är ju så jävla snygg helt sjukt! Det är min framtida man kan jag tala om!!


Snart kommer Irma till skolan hoppas jag, har inte träffat henne på en vecka. Sen efter skolan ska vi ner på stan och fika och fira Vio lite tror jag hon fyller år idaag nämligen :) GRATTIS till henne<3

Sen Emelie efter skolan! Eller kanke måste plugga massa oxå.....


/ tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar