torsdag 14 maj 2009

So you think you´re smart?

Död åt denna dag! Skolan va en aning hemsk :) tack för att Edina fanns där! haha fy va kul de va när vi va på *skattjakt* hahahaha!!
Sen efter solan skulle jag til turken för att fixa mitt tågkort som har gått sönder, men självklart gick inte det utan jag måste åka till Sthlm för att fixa det tur att jag ska dit i morgon... Och sen hemma har jag fått brev där de stog vilka ämnen jag har IG i, och tydligen har jag de i engelska?! hur fan de har gått till har jag absolut ingen aning har inte fått ett enda ig på något av de vi gjort :S så i morgon blir de krig med min lärare!!!!! IG i matte historia och idrott men de fattar jag haha men historian ska jag få G i innan vi slutar matte och idrott skiter jag i förtillfället :)
/Tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar