onsdag 27 maj 2009

Onsdaaag

Fy vilken skön vekca detta har varit och kommer bli :) Va hemma i måndags behövde sova ut och plugga så jag va hemma och pluggade hela dagen, träffade Milla en sväng bara:) Sen skulle jag till skolan på tisdagen men jag började få ont i halsen igen och mina jävla halsmandlar vill aldrig sluta upp med att vara svullna så jag lät Felisia övertala mig till att åka till Sthlm med henne haha :) köpte bara en studentpresent till Sis och en vit kjol till mig :) Men idag var jag i skolaaan, himla onödig dag egentligen men men skulle ju göra historia prov... De gick väll sådär haha


I helgen har jag varit med mina brudar:)Fredagen har jag inget minne av just nu.. ( jag va inte full!!!!) Sen lördag var jag Johanna och Emelie hos Felisia och hade mys, fy vad kul man kan ha när man leker sanning och konsekvens med människor man redan vet allt om haha! sen åkte jag med Systers boyfriend Kicko runt i hans bil innan vi hämta henne från krogen:) Sen åkte vi mer för jag och syster ville inte sova och den natten åt jag min första cheeseburgare hahaha!


I morgon blir det ingen skola heller för jag ska till tandläkareen och de känns en aning onödigt att åka till strängnäs för en lektion sen tillbaka, så jag och Sis åker nog upp sen efter ska vi äta med Papsen var ett tag sedan man träffa han..


Nä nu ska jag irritera mamsen och janne är jävligt uttråkad men för trött för att göra något..? låter skumt men så är det! haha


/ tildaaaa
JAG SAKNAR GYMNASTIKEN!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar