lördag 9 maj 2009

lördaaaaag!

Halloj! För länge sen jag skrev blogg, har legat hemma sjuk sen i måndags. Fick feber efter skolan och sen i Tisdags morse kunde jag knappt andas för att min hals var helt igen svullen så det blev en resa till vårdcentralen. Satt där och grät i typ två timmar för att jag hade ont och panik över att jag inte fick luft, doktorn va helt pantad han trodde jag fått körtelfeber så han tog bara det provet. Men självklart var de inte det, så utan att ta mer prover eller nått skrev han ut mediciner och skickade hem mig och sa att jag skulle komma tillbaka om det blev värre!? Vadå blir värre?! hahaha Jag kunde knappt andas nu skulle jag komma till bara när jag inte kunde de då eller? aja IDIOT säger jag bara!

men som tur va blev det bättre till torsdagen och jag kunde börja dricka och trycka i mig mackor dränkta i te :) och smoothie har nog inte varit godare haha.. Sen har det bara blivit bättre och bättre och idag ska jag kanske få gå ut och träffa Emelie, för att köpa godis haha sen raka vägen hem! Hårda bud men va ska man göra?

Jusste fyllde 17 år i onsdags oxå, inte så händelsrik dag kan jag tala om fick mina kläder och två böcker av syster, papsen satte inte pengar på itt kort oxå thank yuo! :) kunde inte ens tacka för dom haha men jag blev glad :) tack tack<3
I morgon kommer släkten hit och firar ska väll bli mys men jag tycker endå det är an aning jobbigt att behöva vara trevlig men men :)

Ne nu ska jag ge mamma min önskelista på vad jag vill ha från affären haha har ju inte kunnat äta på tre dagar måste tas igen ju!

/ Tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar