torsdag 13 augusti 2009

Hardcore

Igår åkte jag och Cornelia in till Felisia med halv vå bussen, gick till willys ich köpte mat sen satte vi oss i parken med Rocky och hade picknick mys mys. Sen blev jag och Felisia kissnödiga och eftersom att jag inte kan kissa ute va vi tvugna att kila hem haha. Satt och prata till sju då skulle Corre åka hem, när hon åkt gick jag och Fille till willys igen och köpte massa chips och dipp, sen fetta vi framför Ice Age 3 rolig film det där haha. Tog elva bussen hem:)

Idag vakna jag av att nån ringde från jobbet, eftersom att jag sov svara jag inte utan stängde bara av ljudet haha, sen ringde dom hem då fick jag damp och slänge igen dörren till rummet haha! Sen ringer dom sju minuter senare till mobilen igen! Hallå får folk sova när dom är lediga eller?? haha

Väntar på att mami ska komma hem och laga mat sen ska jag träffa Felisia, Cornelia och Marina:)

/ Tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar