onsdag 26 augusti 2009

Onsdaaaaag

Skolan just nu då, är så sjukt tråkigt. Har varit här sen halv nio hade ne lektion sen en timma och en kvarts rast, sen en liektion till till kvart över tolv, och gissa vad jag har nu? JO tre jävla timmar hål från tolv till tre! Tror folk seriöst att jag kommer sitta kvar i skolan varje onsdag och dö bara för att lektionerna är helt cp? NEJ! glöm de kan jag lika gärnaåka hem och jobba..

Igår skulle jag och Emelie med Marina ut och springa men de gjorde vi inte för ingen av hos har marinas kondition haha, åkte till moraberg och kolla på mobiler istället :) Köpte en rosa samsung touch mycket fin tycker jag :) (lägger in bild sen kanske)Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag börjar, så jag ska väll ta och leta reda på Irma

/tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar