torsdag 27 augusti 2009

Promise me

Åh vad bra musik jag har på min döda ipod! är verkligen överlycklig haha hittar inte den förbannade sladden heller! Lyssnar just nu på Bandit på internett, mycket bra musik men de skulle ju inte sitta fel med lite Dead By Aprils album eller vad säger vi? Kom hem typ kvart över fem, kom hem coh ingen är hemma, ingen mat finns absolut ingenting! kollade igenom hela köket men kunde inte hitta annat än makaroner och äcklig soppa och de tänker jag knappast äta! Så efter ett argt samta till Mami gjorde jag scones, fick bli min middag haha bra där(Y)


Skolan idag, seg seg seg är nog det enda jag kan säga, Väntar på att Johanna kan bli snabbare att svara på sms och att Emelie ska komma hem från stallet, så vi kan träffas och ta en cigg och en promenad till Hanna och hämta min tröja! :)


/ Tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar