måndag 17 augusti 2009

Måndag?

Helgen?: Fredag va jag med Felisia kikade på camprock, sen körde Tommy hem mig vid tolv, när jag kom hem titta jag på Bedtime stories lite rolig(:

I Lördags åkte jag Sis och Kicko upp till Sthlm och hem till papi, åt mat sen ner till Sveavägen och kika på bilarna där haha :P Kom hem två, pendeln var ju sjukt seg så jag missa tolv bussen... Fick som tur va Amandas nyckel till Kicko så jag kunde vänta där haha..
I söndags jobbade jag, gick väll helt okej tror jag...

Har varit med Marina och Emelie idag, sen kom Johanna och Felicia mys mys, Kikade på How to lose a guy in teen days, rolig film asså!

I morgon blir det nio bussen till sthlm igen, till tandläkaren först sen ska jag och Papi äta lunch!
Onsdag börjar skolan.....

/ Tildaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar