måndag 24 augusti 2009

What can I say?

Okej, börjar väll med helgen som vanligt då: Fredag: krätfskiva hos Johanna, var även fest för hennes käraste Mattias som fyllde 17 år:D grattis!

Sen lördag: Började med att sitta utanför stagedivedayout, sen ville jag in och kolla på banden så jag höll på att dö haha så Emelie och jag köpte billjetter och gick in :) Dead by april och millencollin så sjukt bra! Även sonic syndicate va bra.. Träffade en kille som hette Paul där, haha han spelade tidigare på dagen med theyashin som kommer från scottland, satt backstage med han ;) haha sen ville han att jag och Emelie skulle följa med till deras hotel i Södertälje, tänkte de först men sen kom jag på att jag skulle jobba och Emelie tyckte de skulle vara skönt att sussa i sin egna säng haha. Så jag fick lämna han med min msn synd synd skulle hängt på asså! Ja Ja nog om de!

Idag var det skola, hade första naturkunskaps lektionen snubben är ju helt pantad r min enda kommentar!

Sitter just nu och knarkar Dead by aprils album så sjukt bra!
/ Tildaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar